Kako poslati upit i zahtev za porudžbinu?

Za Vas smo omogućili više tipova jednostavnog i brzog upita i poručivanja auto delova.


Prvi, koji je ujedno i najjednostavniji i najbrži, je putem našeg telefonskog broja.

Na taj način, u zavisnosti od tipa vašeg upita, u najkraćem mogućem roku vam dostavljamo odgovor usmenim putem.


Drugi način je putem kontakt forme, koja je kreirana da nam pruži sve relevantne podatke o vašem vozilu i na taj način nam omogući precizno odredjivanje traženih auto delova. Iz tog razloga kontakt forma poseduje više obaveznih polja za popunjavanje. Zato Vas molimo da ovu kontakt formu popunite precizno, iako to možda zahteva koji minut više vašeg dragocenog vremena. Ovo je namenjeno klijentima, za koje vreme poručivanja i isporuke robe nisu od presudnog značaja.


Treći način je putem direktnog slanja zahteva na našu e-mail adresu. Ovaj način preporučujemo jedino u situaciji kada klijent nije u mogućnosti da uradi upit ili porudžbinu na neki od prethodna dva načina.

Rokovi isporuke

Za porudžbine od srpskih dobavljača, u zavisnosti od njihove lokacije, NAJČEŠĆE, sve porudžbine potvrđene do 12:00h radnim danom biće na vašoj adresi sutradan. Posle navedenog vremena, NAJČEŠĆE, rok isporuke se pomera za jedan dan. Cene dostave brzom poštom su određene najčešće težinom pošiljke, a redje gabaritom i ne zavise od daljine isporuke.

Za porudžbine od ino dobavljača, obaveštenje o roku dobijate putem telefona, a takodje u zavisnosti iz kog magacina dolazi roba. Najčešći rokovi isporuke su dva do pet dana.

Za odredjenu vrednost robe koja se nabavlja, kao i za "egzotične" delove, obavezna je kapara. Procenat kapare se odredjuje u zavisnosti od konkretnog slučaja.

Garancija

Webauto garantuje svojim kupcima ispravnost svakog kupljenog artikla. Pod garancijom se podrazumeva da svaki kupljeni artikal mora zadovoljiti sve zakonom predvidjene standarde.

  • Garancija se NEĆE UVAŽITI ukoliko je došlo do fizičkog oštećenja ili nestručne
  • ugradnje kupljenog dela, kao i ako je došlo do oštećenja originalne ambalaže, u kojoj je kupljeni artikl isporučen. Detaljnije o ovoj problematici se možete informisati u Zakonu o zaštiti potrošača.